top of page

[ 你看見什麼?]



你第一眼見到呢個公司logo,有乜感覺呢?


有好多客人接過我張咭片嘅時候,第一個反應都會話:「你公司嘅logo好靚啊!」

我真係要歸功於我既平面設計師,當年成功咁將我嘅「一點點」人才發展理念注入公司嘅logo設計。Logo中嘅一棵樹象徵著「育人」,所謂「十年樹木,百年樹人」,培育人才嘅工作就係一個嘅長遠又充滿生機嘅一個旅程!

至於樹上面一個個嘅「逗點」又代表乜嘢呢?

心理學家話畀我哋知,個人嘅思維想法十分重要,係正係負,積極定係消極,向上定係向下,全都足以影響一個人嘅身心情緒狀態!

逗點就係代表咗人與人之間嘅對話,而呢啲逗點有機會係「正逗點」一 即有建設性、鼓勵對方嘅説話,或「負逗點」一 冇建設性、打擊緊對方嘅説話。 兩種「逗點」都會影響住人與人嘅關係同距離。喺抗「逆」期間,我哋都需要多啲「正逗點」,彼此鼓勵!

我期待能夠喺職場上撒下更多嘅種子,讓種子慢慢成長,變成一棵傲然挺立、枝繁葉茂嘅大樹,為人們帶來林蔭大道, 貢獻社會!





17 views0 comments
bottom of page